برای مشاهده سفارشات و پرداختها میتوانید به صفحه حساب کاربری خود در وبسایت یا اپلیکیشن دیجیلام بخش پرداختهای من مراجعه نمایید. در این صفحه میتوانید جزئیات سفارشات خود را مانند تاریخ سفارش، مبلغ پرداخت شده، وضعیت سفارش، روش پرداخت و غیره مشاهده نمایید.
اگر هنوز حساب کاربری در دیجیلام ندارید، هم اکنون ثبت نام نمایید.
کاربر گرامی توجــه نمایید
دسترسی و مشاهده کلیه تراکنشها و سفارشات تنها برای شماره همراهی که با آن عضو دیجیلام شدهاید امکانپذیر میباشد. در صورت واگذاری سیم کارت، جهت حفظ اطلاعات خویش با امورمشترکین دیجیلام در تماس باشید.
کد تحویل کالا یا خدمات چیست؟
کد تحویل کالا و خدمات در زمان پرداخت موفق و ثبت سفارش به شما ارائه میگردد.
این کد برای تایید دریافت سفارش بوده و خریدار پس از دریافت کالا و خدمات آن را به فروشنده تحویل مینماید.
ارائه کد تحویل کالا و خدمات به فروشنده به منزله تایید دریافت صحیح و کامل کالا و خدمات توسط خریدار میباشد.
این کد برای تایید دریافت سفارش بوده و خریدار پس از دریافت کالا و خدمات آن را به فروشنده تحویل مینماید.
ارائه کد تحویل کالا و خدمات به فروشنده به منزله تایید دریافت صحیح و کامل کالا و خدمات توسط خریدار میباشد.
کد تحویل کالا و خدمات را از کجا مشاهده کنم؟
برای مشاهده کد تحویل کالا و خدمات کافیست به حساب کاربری بخش پرداختهای من مراجعه نمایید.
با انتخاب و مشاهده هر سفارش تکمیل شده، میتوانید کد تحویل کالا و خدمات را در آنجا مشاهده نمایید.
با انتخاب و مشاهده هر سفارش تکمیل شده، میتوانید کد تحویل کالا و خدمات را در آنجا مشاهده نمایید.
در صورت نقص در کالا یا خدمات آیا کد را تحویل دهم؟
توجه نمایید: در صورت دریافت کالا یا خدمات ناقص سریعاً فروشنده را در جریان گذاشته و از ایشان درخواست رفع نواقص نمایید.
در صورت عدم پشتیبانی فروشنده برای رفع مشکل، کالا یا خدمات فروشنده را دریافت نکرده و از ارائه کد به ایشان خودداری کنید و سریعاً جهت پیگیری با امورمشترکین دیجیلام به شماره ۰۲۱۲۸۴۲۶۹۴۹ تماس حاصل نمایید.
در صورت عدم پشتیبانی فروشنده برای رفع مشکل، کالا یا خدمات فروشنده را دریافت نکرده و از ارائه کد به ایشان خودداری کنید و سریعاً جهت پیگیری با امورمشترکین دیجیلام به شماره ۰۲۱۲۸۴۲۶۹۴۹ تماس حاصل نمایید.