پس از ورود به بخش «تنظیمات من» قسمتی تحت عنوان «آگهی‌­های من» مشاهده خواهید کرد که در آن می‌توانید تمام آگهی‌های خود را که در صف انتشار بوده و یا در حال حاضر بر روی «دیجیلام» وجود دارند را مشاهده نمایید.

«دیجیلام» از طریق ۲ پلتفرم وبسایت، برنامه گوشی موبایل با سیستم عامل اندروید هم اکنون قابل دسترس و استفاده است. در صورتی که از هرکدام از پلتفرم‌ها اقدام به ثبت آگهی کنید، می‌توانید از سایر پلتفرم‌ها با ورود به حساب کاربری خود نیز به آگهی‌های‌تان دسترسی پیدا نمایید و آن‌ها را مدیریت نمایید. 

دسترسی از طریق برنامه «دیجیلام» بر روی گوشی‌ها با سیستم عامل اندروید

از نوار پایین برنامه وارد قسمت «تنظیمات من» شوید، در بالای صفحه قسمتی برای ورود به حساب کاربری وجود دارد. با زدن دکمه «ورود به حساب» و ثبت شماره تماسی که با آن آگهی ثبت کرده‌اید و تأیید شماره تماس توسط کد تأییدی که برای شما پیامک می‌شود، وارد حساب کاربری خود می‌شوید. حال از قسمت «آگهی‌های من» می‌توانید تمام آگهی‌هایی که با این شماره تماس ثبت شده است را مشاهده نمایید.

دسترسی از طریق وبسایت دیجیلام

از منوی بالای سایت وارد بخش «حساب کاربری» شوید؛ در صورتی که وارد حساب کاربری خود در وب‌سایت «دیجیلام» نشده باشید، با گزینه ورود و ثبت‌نام روبه‌رو می‌شوید. با انتخاب این گزینه و پس از دریافت کد تایید، با وارد کردن آن می‌توانید به «آگهی‌های من» دسترسی داشته باشید.

شما می‌توانید از صفحه «آگهی‌های من» نسبت به مدیریت آگهی (اعم از ارتقا، ویرایش، حذف و …) اقدام نمایید.