پروفایل حساب کاربری مناسب کسب و کارهای است که تمایل دارند که کلیه آگهی‌های خود را در یک صفحه اختصاصی به همراه نشان و اطلاعات کسب و کار خویش به بازدید کنندگان و مشتریان ارائه نمایند.

ساخت پروفایل کاربری در رشد فروش و بازاریابی کسب و کار شما بسیار موثر بوده و شما به راحتی می‌توانید کلیه کالاها و یا خدمات کسب و کار خویش را در کنار هم قرار داده و مانند یک ویترین مجازی در اختیار مشتریان بگذارید.

پروفایل کاربری برای کسب و کارهایی مانند نمایشگاه‌های خودرو، مشاورین املاک، آموزشگاه‌ها، گروه‌های تولیدی، توزیع کنندگان و شرکت‌های تجاری بسیار مناسب می‌باشد.

چگونه اطلاعات پروفایل خود را تنظیم کنم؟

برای تنظیم اطلاعات پروفایل کافیست ابتداء وارد حساب کاربری خود شده و در بخش تنظیمات من، گزینه اطلاعات کاربری را انتخاب نموده و اطلاعات درخواستی را وارد و سپس ذخیره نمایید.

نحوه صحیح پر کردن اطلاعات پروفایل

در بخش اطلاعات کاربری پر کردن اطلاعات زیر الزامیست

نام نمایشی: نام کسب و کار خود را وارد نمایید. بطور مثال: مشاور املاک ایلام یا نمایشگاه شهر و ...
آدرس: نشانی فروشگاه یا شرکت که در آن فعالیت می‌نمایید
توضیحات: درباره سوابق یا شعار تبلیغاتی کسب و کار توضیح دهید
تصویر پروفایل: نشان کسب و کار خویش را بارگذاری نمایید
موقعیت روی نقشه: نشانی کسب و کار خویش را بر روی نقشه مشخص کنید
لازم بذکر می‌باشد شماره تماس شما همان شماره همراهی است که با آن در دیجیلام ثبت نام نموده‌اید. شما می‌توانید در توضیحات راه‌های ارتباطی دیگر خود را نیز شرح دهید.
توجه نمایید: در صورت گزارش و ارائه هرگونه اطلاعات نادرست در پروفایل کسب و کار، دیجیلام پس از صحت سنجی بدون اخطار حساب شخص خاطی را مسدود می‌نماید.
دیجیلام

در دیجیلام | Digilam کاربران مستقیماً با هم تماس می‌گیرند و هیچ واسطه‌ای در این میان وجود ندارد، پس دقت فرمایید که در خرید و فروشِ شما دیجیلام هیچ دخالتی نداشته و کاربران باید خودشان جنبه‌های مختلف امنیتی را در نظر بگیرند. دیجیلام با هدف رشد و ارتقاء معاملات اقتصادی و کمک به خدمت رسانی سازمان های دولتی و خصوصی و همچنین افزایش توان عرضه و تقاضاء در کشور ایران کار خود را در سال 1401 شروع نموده و برای این هدف هر لحظه تلاش خواهد کرد.

logo-senfi-digilam logo-samandehi-digilam logo-etahdie-digilam logo-enamad-digilam

ارتباط با دیجیلام

ایلام - میدان 22 بهمن - خیابان فردوسی پاساژ رضا، طبقه منفی یک، واحد شانزده

شماره تماس: ۲۸۴۲۶۹۴۹-021

ایمیل: info[at]Digilam.ir