در صورتی که یک یا چند عکس آگهی شما با شرایط عکس آگهی در دیجیلام مطابقت نداشته باشد، ممکن است آگهی شما رد شده یا با حذف یک یا چند عکس منتشر شود.

عکس آگهی باید بر اساس «شرایط عکس آگهی در دیجیلام» باشد. در صورتی که ویژگی‌های عکس آگهی رعایت نشود یا عکس‌ها واقعی نبوده و از تصاویر مشابه و دانلودی استفاده کرده باشید ممکن است یکی از حالت‌های زیر برای آگهی شما اتفاق بیفتد:

  • در صورتی که ثبت عکس برای ثبت آگهی اجباری باشد، و هیچ‌یک از عکس‌های بارگذاری شده تایید نشود، آگهی رد شده و منتشر نمی‌شود.
  • در صورتی که عکس برای آگهی اجباری نباشد، عکس‌هایی که با شرایط عکس در دیجیلام تطابق ندارند حذف شده و آگهی تنها با عکس‌های تایید شده منتشر می‌شود و اگر هیچ‌کدام از عکس‌ها تایید نشود، آگهی بدون عکس منتشر می‌شود.
  • اگر آگهی شما بدون عکس منتشر شده، با ویرایش آگهی، می‌توانید مجددا عکس‌هایی مطابق با شرایط عکس آگهی در دیجیلام را به آگهی اضافه کنید و در صورت تایید، آگهی شما با عکس نمایش داده می‌شود.

توجه داشته باشید گاهی ممکن است هنگام ثبت یا ویرایش آگهی، به دلیل سرعت پایین اینترنت یا حجم بالای عکس، تصویر به درستی بارگذاری نشود.