برای مشاهده سفارشات و پرداختها میتوانید به صفحه حساب کاربری خود در وبسایت یا اپلیکیشن دیجیلام بخش پرداختهای من مراجعه نمایید. در این صفحه میتوانید جزئیات سفارشات خود را مانند تاریخ سفارش، مبلغ پرداخت شده، وضعیت سفارش، روش پرداخت و غیره مشاهده نمایید.
اگر هنوز حساب کاربری در دیجیلام ندارید، هم اکنون ثبت نام نمایید.
کاربر گرامی توجــه نمایید
دسترسی و مشاهده کلیه تراکنشها و سفارشات تنها برای شماره همراهی که با آن عضو دیجیلام شدهاید امکانپذیر میباشد. در صورت واگذاری سیم کارت، جهت حفظ اطلاعات خویش با امورمشترکین دیجیلام در تماس باشید.
جهت پیگیری سفارشات چگونه اقدام کنم؟
برای پیگیری سفارشات از فروشندگان و امورمشترکین دیجیلام از کد سفارش خود استفاده نمایید.
این کد با علامت # شروع شده و در لیست پرداختهای من قابل مشاهده میباشد.
این کد با علامت # شروع شده و در لیست پرداختهای من قابل مشاهده میباشد.
انواع وضعیت سفارشها
وضعیت سفارشات
پرداخت نشده: در این وضعیت، سفارش شما ثبت شده و نیازمند پرداخت هزینه میباشد.
در حال انجام: در این وضعیت پرداخت شما انجام شده و در حال پردازش سفارش توسط دیجیلام میباشد.
تکمیل شده: در این وضعیت سفارش پردازش شده و جهت ارسال و یا تحویل خدمات قرار گرفته است
لغو شده: در این وضعیت سفارش لغو شده است.
استرداد: در این وضعیت سفارش لغو و مبلغ سفارش به خریدار عودت گردسده است.
پرداخت نشده: در این وضعیت، سفارش شما ثبت شده و نیازمند پرداخت هزینه میباشد.
در حال انجام: در این وضعیت پرداخت شما انجام شده و در حال پردازش سفارش توسط دیجیلام میباشد.
تکمیل شده: در این وضعیت سفارش پردازش شده و جهت ارسال و یا تحویل خدمات قرار گرفته است
لغو شده: در این وضعیت سفارش لغو شده است.
استرداد: در این وضعیت سفارش لغو و مبلغ سفارش به خریدار عودت گردسده است.