برای مشاهده سفارشات و پرداخت‌ها می‌توانید به صفحه حساب کاربری خود در وب‌سایت یا اپلیکیشن دیجیلام بخش پرداخت‌های من مراجعه نمایید. در این صفحه می‌توانید جزئیات سفارشات خود را مانند تاریخ سفارش، مبلغ پرداخت شده، وضعیت سفارش، روش پرداخت و غیره مشاهده نمایید.

اگر هنوز حساب کاربری در دیجیلام ندارید، هم اکنون ثبت نام نمایید.

جهت پیگیری سفارشات چگونه اقدام کنم؟

برای پیگیری سفارشات از فروشندگان و امورمشترکین دیجیلام از کد سفارش خود استفاده نمایید.
این کد با علامت # شروع شده و در لیست پرداخت‌های من قابل مشاهده می‌باشد.

انواع وضعیت‌ سفارش‌ها

وضعیت سفارشات

پرداخت نشده: در این وضعیت، سفارش شما ثبت شده و نیازمند پرداخت هزینه می‌باشد.
در حال انجام: در این وضعیت پرداخت شما انجام شده و در حال پردازش سفارش توسط دیجیلام می‌باشد.
تکمیل شده: در این وضعیت سفارش پردازش شده و جهت ارسال و یا تحویل خدمات قرار گرفته است
لغو شده: در این وضعیت سفارش لغو شده است.
استرداد: در این وضعیت سفارش لغو و مبلغ سفارش به خریدار عودت گردسده است.
دیجیلام

در دیجیلام | Digilam کاربران مستقیماً با هم تماس می‌گیرند و هیچ واسطه‌ای در این میان وجود ندارد، پس دقت فرمایید که در خرید و فروشِ شما دیجیلام هیچ دخالتی نداشته و کاربران باید خودشان جنبه‌های مختلف امنیتی را در نظر بگیرند. دیجیلام با هدف رشد و ارتقاء معاملات اقتصادی و کمک به خدمت رسانی سازمان های دولتی و خصوصی و همچنین افزایش توان عرضه و تقاضاء در کشور ایران کار خود را در سال 1401 شروع نموده و برای این هدف هر لحظه تلاش خواهد کرد.

logo-senfi-digilam logo-samandehi-digilam logo-etahdie-digilam logo-enamad-digilam

ارتباط با دیجیلام

ایلام - میدان 22 بهمن - خیابان فردوسی پاساژ رضا، طبقه منفی یک، واحد شانزده

شماره تماس: ۲۸۴۲۶۹۴۹-021

ایمیل: info[at]Digilam.ir