لینک‌های مفید برای مراجعه هنگام بروز مشکل

در صورت بروز هرگونه مشکل از سوی آگهی‌دهندگان یا آگهی‌بینندگان، از طریق «گزارش مشکل آگهی» یا تماس با پشتیبانی دیجیلام، ما را در جریان قرار دهید.

منابعی که می‌توانند در صورت نیاز به پیگیری مشکلات یا استعلام کالا به شما کمک کنند:

لینک سامانه ثنا

لینک وبسایت پلیس فتا

لینک وبسایت جهت استعلام خلافی خودرو

لینک وبسایت جهت استعلام موبایل، تبلت و لپتاپ

لینک وبسایت تصدیق اصالت اسناد و اوراق دفاتر اسناد رسمی

لینک وبسایت جهت پیگیری آخرین وضعیت استعلام الکترونیکی ملک

لینک استعلام ثبت شرکت

 

از آگهی یا چت حذف شده‌ای شکایت دارید

همیشه قبل از معامله یا در زمان بروز مشکل سریعاً از کلیه مستندات، مانند (شماره آگهی دهنده یا آگهی بیننده، متن چت یا پیامک، تصویر آگهی، فیش واریزی یا کد رهگیری و هر نوع داده بین طرفین) اسکرین شات تهیه نموده تا در صورت لزوم برای پیگیری استفاده نمایید.
در صورتی که از آگهی یا چت حذف شده‌ای شکایت دارید، می‌توانید مسئله را از طریق مراجع قانونی پیگیری کرده و شکایت‌تان را در دفاتر الکترونیک مراجع قضایی و سامانه‌ی ثنا ثبت کنید.
پس از ثبت شکایت با توجه به نوع آن (دعوی حقوقی یا کیفری) پرونده به مرجع مربوطه ارجاع داده می‌شود. شما می‌توانید مراحل، ابلاغیه‌ها و نتیجه‌ی شکایت خود را در سامانه‌ی ثنا مشاهده کنید و در صورت نیاز اقدامات لازم را انجام داده و مسئله را پیگیری کنید.
مطمئن باشید «دیجیلام» همکاری‌های لازم را جهت پیشبرد شکایت شما با مراجع قانونی انجام می‌دهد.

دیجیلام تا چه زمان اطلاعات مربوط به آگهی‌ها را نگهداری می‌کند؟

بنابر ماده ۵ ٰٰآیین نامه جمع آوری و استناد پذیری ادله الکترونیکی، دیجیلام موظف است اطلاعات کاربران خود را حداقل تا شش ماه پس از خاتمهٔ اشتراک، و محتوای ذخیره‌شده و دادهٔ ترافیکی حاصل از تغییرات را حداقل تا پانزده روز نگهداری کند.
در راستای تطابق عملکرد با قوانین و مقررات کشور، دیجیلام تنها در پاسخ به دستور مراجع ذی‌صلاح ممکن است اطلاعات موضوع این سند را در اختیار نهادهای مربوط قرار دهد.
دیجیلام در راستای حفظ و نگهداری داده‌های شخصی کاربرانش تمام تلاش خود را به کار می‌بندد، اما در صورت وقوع حوادث غیر قابل پیش‌بینی و خارج از کنترل یا اختلال در بستر اینترنت کشور، هیچ گونه مسئولیتی در قبال مخدوش شدن داده‌های کاربران ندارد.